poniedziałek, 1 października 2012

Aquastop- Ziołolek- Opinia

Zbliża się zima, a co za tym idzie, poszukiwania kosmetyku dla naszych dzieci, który odpowiednio ochroni skórę przed mrozem i wiatrem. Ja również "przeszłam"przez parę specyfików, które chroniły twarz mojej córeczki przed niedobrymi czynnikami atmosferycznymi. Najbardziej przypadł mi do gustu właśnie Aquastop- Ziołoleku. Najpierw była próbka, którą dostałam pocztą. Spodobała mi się, ale później używałam kilka innych kosmetyków. Wydaje mi się, że Aquastop chroni  najlepiej skórę mojej córeczki. Nie jest sucha, podrażniona, a nawet czerwona podczas zimowych szaleństw. Jest mięciutka, nawilżona oraz nie szczypiąca. Naprawdę dobra ochrona przed mrozem nawet niemowlaczka.  O samym kremie: konsystencja "smalcowata". Jest półprzezroczysty i tłusty. Bez zapachu. Szalenie wydajny i skuteczny.  Kiedy rozsmaruje się na skórze( łatwo "mięknie") bardzo się świeci, ale przez to wiem gdzie już aplikowałam. Może to niektórym przeszkadzać, mi absolutnie nie, bo przez to wydaje mi sie że tworzy taką ochronną otoczkę.Utrzymuje się długo na skórze, mam pewność co do 100% skuteczności. Opakowanie ma prostą szatę graficzną, jest bardzo poręczne. Dostępny w każdej aptece. Dla mnie numer jeden w zimowej kosmetyczce dziecka.
Ocena 10/10
Cena ok. 11 zł.



Wg producenta:
Krem AQUASTOP® przeznaczony dla osób dorosłych, dzieci, niemowląt i noworodków od pierwszych dni życia. Krem ma właściwości kojące i łagodzące podrażnienia, co powoduje ich szybkie ustąpienie. Dzięki specjalnej recepturze natłuszcza skórę, a tworzący się na jej powierzchni ochronny filtr zabezpiecza ją przed utratą wody i działaniem czynników zewnętrznych zapewniając skuteczną i długotrwałą ochronę.
WYRÓB POSIADA POZYTYWNĄ OPINIĘ IMiDz.
Przebadany w Katedrze i Klinice Neonatologii Akademii Medycznej w Poznaniu.
Preparat AQUASTOP® może być stosowany u noworodków jako rutynowa pielęgnacja i ochrona niedojrzałej skóry, z natury nadwrażliwej i poddanej działaniu różnych czynników. Szczególne znaczenie ma to u noworodków przedwcześnie urodzonych, zwłaszcza z bardzo niską masą urodzeniową ciała, których skóra łatwiej ulega wysuszeniu, a drobne otarcia i mikrouszkodzenia mogą stanowić drogę wniknięcia bakterii i rozwoju zakażenia.
  • ochrona skóry przed mrozem, wiatrem i czynnikami zewnętrznymi,
  • dla noworodków przedwcześnie urodzonych do pielęgnacji i ochrony skóry przed utratą wody,
  • dla niemowląt i dzieci profilaktycznie do ochrony przed odparzeniami,
  • dla dorosłych do pielęgnacji suchej skóry
Przeciwwskazania: nie stosować przy nadwrażliwości skóry na pochodne lanoliny.
Dostępne opakowania: 50 ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)