piątek, 12 października 2012

Soraya- Maseczka do twarzy z Corallina Officinalis-opinia

Dziś słów kilka o maseczce... U mnie obowiązkowa w przybytku kosmetycznym. Na rynku jest multum maseczek. Nie wiadomo którą wybrać. Dośc dawno temu zakupiłam właśnie maseczkę z kuracji dotleniającej firmy Soraya. Myślę, że powinnam napisać co nieco o niej skoro już widać końcówkę.



Działanie określam jako słabe. Po użyciu skóra rzeczywiście jest trochę bardziej odżywiona, otoczona lekką tłustą poświatą, ale jako takiego działania dogłębnego nie zauważyłam. Firma pisze że zapobiega starzeniu się skóry, co raczej uważam za "chwit markietingowy". Moja skóra najwyraźniej nie dała się nabrać. Nie daje elastyczności, nie usuwa zmęczenia, a już na pewno nie wygładza zmarszczek.Taki ot sobie kosmetyk chwileczkę działający nie mający swego znaczenia w kosmetyczce.
Konsystencja lekka, nie tłusta. Miła w dotyku. Taki lekki krem. W miarę szybko się wchłania, zależnie od warstwy jaką nałożę. Resztki pozostałe na buzi trzeba zetrzeć wacikiem, bądź wklepać.
Zapach jest mocny, dla mnie nieprzyjemny. Komfort stosowania przy takim jest minimalny, zwłaszcza że kosmetyk trzeba troszkę trzymać, a ma byc relaksująco przecież? Nie zaryzykowałabym go nałożyć przy bólu głowy.
Opakowanie 50 ml- otwierana tubka. W ogóle jestem zwolenniczką  kupowania większych maseczek, ta forma jakoś bardziej mi odpowiada. Szata graficzna prosta i czytelna.
Wydajność z racji dużego opakowania jest  duża. Ale ja dziękuję za częste stosowanie, bo szału nie ma.
Ocena 1/10 za opakowanie
Cena ok 14 zł
Polecam : Nie



Wg. producenta:
Beauty Therapy – Kuracja Dotleniająca
Maseczka do twarzy z Corralina Officinalis Głęboko nawilżająco-dotleniająca

Zawiera naturalne, bioaktywne składniki pochodzące z nieskażonego otoczenia Wielkiej Rafy Koralowej, które przywracają właściwy poziom nawilżenia, zapewniają optymalne dotlenienie oraz opóźniają procesy starzenia się skóry.

Pojemność: 50 ml

Zawiera
  • Corallina Officinalis
    • wspomaga prawidłowe funkcjonowanie komórek skóry
    • usuwa widoczne na twarzy oznaki zmęczenia i stresu
    • przywracając blask, młodzieńczy wygląd i elastyczność
  • Naturalne, bioaktywne składniki pochodzące z nieskażonego otoczenia Wielkiej Rafy Koralowej
    • przywracają właściwy poziom nawilżenia
    • zapewniają optymalne dotlenienie
    • opóźniają procesy starzenia się skóry
Sposób użycia

Cienką warstwę maseczki nałóż na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu, omijając okolice oczu. Pozostaw do wchłonięcia na około 15 – 20 min. Nadmiar maseczki wklep w skórę. Stosuj dwa razy w tygodniu.

2 komentarze:

  1. kupuję te maseczki bardzo często, ponieważ mam je blisko domu w mojej ulubionej drogerii, po drugie i najważniejsze działają cuda w ciągu pol godziny. Zależy jaka jest kondycja mojej skóry i co chce osiągnąć wówczas wybieram maseczkę najodpowiedniejsza na daną chwile. Dodać muszę tu że o ile mam czas to staram sie nie zmywać żadnych maseczek tylko pozostawić gruba wartswe do wchłonięcia, najlepiej na noc. Mój faworyt to maseczka liftingująca, która odmładza skore w ekspresowym tempie. A po ekspozycji na słonce głownie korzystam z maseczki regenerującej, która odzywia mi skóre

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez mam ta maseczkę i jestem zupełnie innego zdania ! Maseczka moim zdaniem jest bardzo skuteczna. Ja mam dość sucha wrażliwą i wymagająca skore ale maseczka radzi sobie z nia doskonale. Maseczka dobrze sie rozprowadza, ma przyjemny zapach i fajne opakowanie- wygodniejsze niz saszetki :) Po użyciu twarz jest naprawdę dobrze nawilżona, maseczka nie pozostawia tłustego filtru a naprawdę dobrze regeneruje, nawilża i wygładza- skora jets jak aksamit. Ja używam regularnie raz na tydzień i widzę ze twarz jest w lepszej kondycji- Polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)