czwartek, 10 stycznia 2013

CELIA- Maseczka przeciwzmarszczkowa- OPINIA

Stosujecie maseczki? Ja tak. Już nie pamietam od ilu lat. Ale stosuję. Lubię kiedy odżywiają moją skórę, jest potem taka promienna. Szczególny " sentyment" mam do tych w tubkach, które wystarczają na długi czas. U mnie ciężko znaleźć pojemność 50 ml, ale czasem mi sie to udaje. Zależy mi też, żeby nie była jakoś specjalnie droga. No i tak idąc sobie do mojej ulubionej drogerii, gdzie czasem udaje mi się wyhaczyć coś po mega promocyjnej cenie (5 zł- ostatnie sztuki, zmiana szaty graficznej, czy coś innego, lub poprostu promocja)patrze i widze to małe cudenko pośród tysięcy innych produktów. Patrzy na mnie i mówi" weź mnie", no to wzięłam :)Tradycję Celia ma długą więc zaufanie ma. Moje również zdobyła, pieronek jeden :)
Producent pisze
KOLAGEN + ALGI + ŚWIETLIK maseczka na twarz, szyję, dekolt i pod oczy

Właściwości
Przeciwzmarszczkowa maseczka o intensywnym działaniu wygładzającym i regenerującym. Zawiera kolagen, który odbudowuje strukturę skóry i wyraźnie spłyca zmarszczki. Algi, będące źródłem minerałów i witamin, zapewniają szybką regenerację, doskonale nawilżają oraz poprawiają koloryt cery. Specjalna formuła ze świetlikiem łagodzi podrażnienia, a także redukuje cienie i obrzęki pod oczami. Preparat znakomicie uzupełnia kurację przeciwzmarszczkową.

Nałożyć grubą warstwę maseczki na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu, jak również w okolice oczu. Po 5 minutach nadmiar delikatnie wklepać. Stosować 2-3 razy w tygodniu.

Produkt nieperfumowany. Przebadany dermatologicznie.

Składniki
kolagen, wyciąg ze świetlika, wyciąg z alg (Fucus Vesiculosus, Laminaria Digitata, Spirulina Maxima, Porphyra Umbilicalis, Ascophyllum Nodosum), gliceryna, witamina E,
d-panthenol



Dzass Tina pisze




DZIAŁANIE                                                                             


Maseczka jest przeciwzmarszczkowa. Stosuję ją, ponieważ widać już na mojej twarzy pierwsze oznaki tego, że walka się właściwie rozpoczęła. Właśnie na takie działanie liczę najbardziej, przeciwzmarszczkowe, lekko ujędrniające i wygładzające.


SKUTECZNOŚĆ                                                                       

W porównaniu do innych maseczek ta działa bez zarzutu. Za taką cenę na pewno warto ją mieć. U mnie po uzyciu wyraźnie skóra jest wygładzona, zmarszczki niewidoczne. Skóra nawilżona i odżywiona.Ładnie się prezentuje :) Nic dodać nic ująć. Pod oczami również dobrze sie sprawuje, nie widać jakiejś rewolucji, ale cienie są ciut zmniejszone.


DELIKATNOŚĆ                                                                          

Ogromny plus za to, że można stosować pod oczy. Sam ten  fakt świadczy, że jest delikatna. Na pewno nie podrażnia i nie uczula.

 
KONSYSTENCJA                                                                        

Biała kremowa nie za gęsta. Tak to określę. Dobrze się rozsmarowuje, szybko sie wchłania. Nie potrzeba zmywać, a wystarczy wklepać nadmiar.


ZAPACH                                                                                                                
 
Jest to produkt nie perfumowany, ale ma jednak lekko kremowy zapach. Jest miły i uprzyjemnia stosowanie.


OPAKOWANIE                                                                          

Lubię maseczki w tubkach, te jednorazowe jakoś mnie jeszcze bardzo do siebie nie przekonały. Ta ma miękką tubkę, łatwo się wyciska, łatwo sie otwiera i zamyka. Do tego etykietka jest czytelna o prostej formie.


MOJE UWAGI                                                                           

Wydaje mi się, że ta maseczka chyba zostanie ze mną na dłuzej. Dla mojej cery teraz jest idealna i dobrze się spisuje. Skład jest prosty i budzi zaufanie.


Ocena 10/10
Cena ok 6 zł
Czy kupię TAK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)