czwartek, 31 stycznia 2013

Johnson's body care- Żel pod prysznic 24-godzinne nawilżenie - OPINIA

Moim podstawowym celem podczas zimy jest nawilżanie i odżywianie mojej skóry, dlatego zawsze moją uwagę w tym czasie zwraca uwagę wszystko co jest nawilżające. Postanowiłam spróbować Johnsons Body Care - ekstra nawilżający żel pod prysznic. Jako, ze żele bywają różne i jakoś nieszczególnie działają dobrze na skórę- ten objawił sie wyjatkowo pielęgnacyjnie.




Dzass Tina pisze




DZIAŁANIE                                                                             

W porównaniu do innych kosmetyków tego typu, ten wypada zadziwiająco dobrze. Nawilżył moją skóre, była miękka i elastyczna w dotyku. Inne środki nie działały w ten sposób co mnie zadziwiło, bo podchodziłam specyficznie do tego żelu.
SKUTECZNOŚĆ                                                                       

Pięknie sie pieni i wystarczy go niewiele aby dobrze się umyć, pod tym względem ma duży plus, bo taka pojemność wystarcza na długo.

DELIKATNOŚĆ                                                                          

Pielęgnująca pianka delikatnie otula całe ciało i nie podrażnia nic a nic.
 
KONSYSTENCJA                                                                        

Jest wystarczająco gęsty, kremowy i przyjemny. Doskonale się pieni, jak wspomniałam i fajnie się go używa.

ZAPACH                                                                                                                
 
Ma przyjemny delikatny zapach, który uprzyjemnia mycie. Pozostaje na ciele pieszcząc zmysły przez parę minut.

OPAKOWANIE                                                                          
 Poręczne, łatwo się otwiera i dobrze się zamyka. Napisy się nie zmazuje i do końca wiemy czego używamy. Dobrze trzyma się w dłoni i nie ucieka.

MOJE UWAGI                                                                           
Do tej pory nie spotkałam się z żelem, który jest tak dobry. Łączy w sobie wiele zalet i myślę że na dłużej zagości na łazienkowej półce.


Ocena 10/10

cena ok 8 zł/ 400 ml

Kupię ponownie? TAK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)