czwartek, 24 października 2013

Pozbyć się suchej skóry- Betaskin - Natural Active CREAM- OpINIA

Już jakiś czas temu nawiązałam współpracę z Betaskin. Dostałam kilka miniproduktów i używałam ich dosyć długo. Smarowałam prawie wszystko i zobaczcie czy się sprawdził.









Formuła wyrobu medycznego Beta-Skin Natural Active Cream opiera się na odpowiednio wyważonym zestawie naturalnych substancji aktywnych: betaglucanie pozyskanym z owsa, estrach wyższych kwasów tłuszczowych z oleju lnianego, oleju kokosowym i srebrze koloidalnym.
Wysoki profil biozgodności składników aktywnych preparatu, bardzo korzystnie wpływa na procesy fizjologiczne zachodzące w skórze.



Betaskin bardzo ładnie nawilża i zmiękcza skórę. Pod jego działaniem niemal natychmiast widać wspaniałe nawilżenie i ujędrnienie skóry. Świetnie się wchłania, nie zostawiając tłustego filmu.  Jest doskonały do suchych rąk, przesuszonych miejsc ciała. Działa również na miejsca ekstremalnie przesuszone w kierunku choroby. Mam takie miejsce, które po zimie łuszczy się, powstają ranki, niewiarygodnie swędzi i nie chce się goić. Na razie jest niewielkie i jest zawsze w jednym miejscu. Nie mogłam sobie z tym poradzić w tym roku, do czasu  aż zastosowałam na nie właśnie Betaskin. W tej chwili mogę powiedzieć, że nic na  nie nie pomagało (prócz Cutisa, którego wcześniej opisywałam, ale po zaprzestaniu jego stosowania problem wracał). Teraz skóra jest całkowicie zaleczona i pięknie zabliźniona. Ta sytuacja mówi, że CREAM działa jak należycie.
Kiedy pojawią się problemy córki z AZS, jestem pewna, że Beta skin mi pomoże.
Jedynym minusem jak dla mnie jest zapach. Ale da się wytrzymać dla pięknej skóry.
 
4/5 za zapach
 Zapraszam do odwiedzenia strony producenta: KLIK
oraz Fan page: KLIK


Ponieważ jest to wyrób medyczny, zakupić go można w aptekach.
 




1 komentarz:

Dziękuję za komentarz :)