środa, 20 listopada 2013

My wish, our list


Drogi Mikołaju byłam niegrzeczna, wiem ,ale może????? Jakbyś miał problem z prezentem dla mnie to przedstawiam moją krótką listę ;P A raczej naszą, krótką bo nie byłabym sobą gdybym myślała tylko i wyłącznie o sobie.

 
Tangle... Moje cichutkie marzenie.. Czerwone- bo to ulubiony kolor Kudłatej, która też będzie 
pewnie używać :)
Essence- 03 dance-til-dawn- śliwka śliweczka i fiolety
To czarne mydło marzy mi się wypróbować....Jest ponoć świetne do wszystkiego.


Chcę piec własny chlebek...
a córka jeść gofry, mnóstwo gofrów....
a Kochany nie słyszeć jak pichcimy i jemy :)

A moim największym marzeniem jest chyba:



Ach te marzenia :) Au was co jest na liście?

5 komentarzy:

  1. Świetna lista :) Mam TT i jestem zadowolona( a mam dwie wersje) będziesz zadowolona :) Trzymam kciuki by Mikołaj spełnił Twoje marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana, aparat też bym chciała
    ale wątpię żeby Mikołaj był dla mnie aż tak szczodry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz obiecujemy poprawę i wierzymy w cuda :))

      Usuń
  3. najwieksze marzenia mamy takie same :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostaje wierzyć że marzenia się spełniają ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)