czwartek, 18 października 2012

Embryolisse-Nutritive Douceur Mains krem odżywczy do rąk -opinia

Skóra dłoni z racji chłodu na dworze pokazuje już co potrafi. Słabo nawilżona, pomarszczona. W dodatku łamliwe paznokcie. Moje dłonie to poprostu koszmar, a zimą to koszmar podwójny. Z racji tego skuszona próbką postanowiłam sprawdzić co potrafi ten krem. Oczekiwałam: zwiększenia miękkości oraz nawilżenia. Wyzwanie rzucone.


Działanie:
Stosowałam ten krem dość często. Zwykle po każdym spotkaniu z wodą, podczas pracy, przed wyjściem na dwór. Nie ma jeszcze zimowych chłodów, ale taki zmarzluch jak ja ma zimne łapki, które już zaczynały być wysuszone. Kremik dobrze je nawilżał.  Widać było poprawę wyglądu skóry oraz wyraźnie czuć że staje się miękka. Po kilku użyciach dłonie były delikatniejsze. .Co mnie zaskoczyło to właśnie szybkość działania. Jestem pod wrażeniem. Co najlepsze.... paznokcie mi się przestały łamać. Nie biorę żadnych suplementów teraz, a tu zauważyłam, że są mocniejsze. Czy to zasługa kremu?? Producent opisuje działanie przeciwstarzeniowe skóry, niestety nie mogę tego potwierdzić przy tak krótkim stosowaniu, ale jędrniejsza troszkę się stała. Wyrównał się troszkę koloryt. Moje dłonie pokochały to cudeńko.
Konsystencja bardzo lekka i delikatna. Bardzo łatwo się kremik wchłania, nie pozostawiając na skórze tłustej powłoczki a jedynie poczucie delikatności. To moje ręce polubiły najbardziej.
Próbeczki, które miałam okazję stosować, mimo małej pojemności wystarczyły mi na dość długo. Myślę, że to dzięki lekkiej konsystencji i moim małym dłoniom :) Opakowanie 75 ml z pewnością wystaczyłoby na dłużej, choć gwarantować przecież nie mogę.
Zapach tych polnych kwiatów.... Mmmm. Idzie się rozmarzyć na temat natury, wyrazisty aczkolwiek nie mocny. Pozostaje dłuższą chwile na skórze, pieszcząc zmysły by później nadać jej ledwo wyczuwalny aromat. Poezja...
Ocena 10/10
Cena ok 40 zł/ 75 ml
Polecam: Tak

















Wg producenta:

Crème Nutritive Douceur Mains

Pielęgnacja odżywcza
Produkt pielęgnacyjny bogaty w składniki odżywcze, naprawcze i przywracające równowagę lipidową. Dzięki takim składnikom jak: naturalne masło karité, olej z zarodków pszenicy, alantoina i olejek zmiękczający nawet bardzo suchy i zniszczony naskórek odzyskuje poczucie miękkości i komfortu, zaś skóra wygląda zdrowo i jędrnie. Codziennie stosowany zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry.
Sposób użycia zalecany przez dermatologów i farmaceutów:
Stosować grubą warstwę. Delikatnie wmasować, aż do wchłonięcia. Powtarzać kilka razy dziennie.
Przetestowany pod nadzorem dermatologicznym. Produkt nie testowany na zwierzętach.
Skład
Masło karité, olej z zarodków pszenicy, alantoina i olejek zmiękczający. Zawiera kompleks konserwujący symdiol 68T bez parabenów.


Dziękuję za zaufanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)