sobota, 13 października 2012

Joanna- Cool Look Pasta stawiająca- opinia

Jakiś czas temu skuszona promocją nabyłam pastę stawiającą. Miała ona za zadanie postawić moją oklapnietą grzywę. Do środków tego typu nie jestem zbytnio przekonana i stosuję sporadycznie. Może nie wierzę w cudowne działanie, a może jestem zniechęcona ich niszczycielskiemu działaniu na włosy. Ale kupiłam. Spróbowałam. Mogę coś o tym napisać.
Działanie: Pomimo białego koloru na włosach nic nie widać. Fryzurka jest nawet fajnie wystylizowana, nie jest sztywna a elastyczna. Lekko sklejone włosy są w miarę trwale wystylizowane, wyglądają naturalnie. Nie można stosować za wiele produktu bo włosy będą obciążone. Po użyciu i tak trzeba umyć głowę, bo włosy są tłuste. Na pewno warto mieć taką pastę, w razie "w" można szybko i łatwo zrobić sobie fajną fryzurkę.
PRZED:

 PO:

Konsystencja  kremu w kolorze białym nie odstrasza. Łatwo rozciera się na dłoni i rozprowadza na włosach.
Zapach przypomina inne produkty do stylizacji włosów, lekko wyczuwalny aromat cytrynowy. Podoba mi się.
Opakowanie w formie tubki ułatwia bardzo użytkowanie. Tubka otwierana, nie odkręcana.Łatwo pasta daje się wycisnąć.
Nakładanie w miarę proste. można na końcówki, można na większa partię włosów. Można podkreślić tu i ówdzie. Na rękach pozostaje jednak dość wyrazista lepka maź.

Ocena 7/10







Wg. producenta:
Dajemy Ci  megaefekt. Utrwalenie i elastyczność to coś dla Ciebie. Możesz ułożyć każdą, nawet awangardową fryzurę. Stwórz swój własny, indywidualny styl!
Dobra rada:
Stań przed lustrem, nałóż na wilgotne lub suche włosy pastę stawiającą i ułóż fryz w stylu w jakim lubisz.
Info. dla Ciebie – kupujesz - zyskujesz:
  • Elastyczność utrwalenia
  • Wyrazistość fryzury
  • Akcentowanie kosmyków
  • Poj. 75 g.
Cena ok 4-5 zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)