poniedziałek, 22 października 2012

Soczewki Bio Air Comfort- opinia

Należe do osób, które słabo widzą. Oj bardzo słabo- tak jest ze mną. Z racji nie lubienia okularów zaopatruje sie w soczewki. Robię to głównie na allegro, bo taniej, bo wygodniej, bo wybór.... Wiadomo jak to jest. Jak to ja uczulona na napis " nowość" się skusiłam.Nie zawsze mi kupowanie nowości dobrze wychodzi, ale nic na to nie poradzę. I tu będzie smarowanko. Soczewki BIO AIR COMFORT są beznadziejne. Największe badziewie jakie mi przyszło nosić i to na własne życzenie. Dobrze, ze tanie, więc bez przeszkód mogły wylądować w koszu.
 Po pierwsze- jak je założyłam,( ha ha, założyłam to zbyt delikatne okreslenie- namordowałam sie żeby założyć soczewki, bo za chiny nie chciały przylec do oka, co też przy innych potrafię to zrobić bez lusterka), to oko z miejsca odczuło dyskomfort. Jakby brzegi pocierały o powiekę. Bardzo niekomfortowe.
Po drugie- oczy łzawiły jak nie wiem, zwłaszcza zaraz po założeniu.
Po trzecie- miesięczne to tylko z nazwy, jeśli ktoś odważy się w ogóle tyle nosić to g...Z miejsca je zdjęłam bo wytrzymać nie szło. Po trzeciej próbie udało mi się je założyć, nawet nie czuć było że się je ma. Rano zawsze oczy załzawione, więc podziękowałam.
Po czwarte bezbarwne- ciężko je złapać. Po otwarciu opakowania myślałam że nic tam nie ma.
 Nie znalazłam żadnego plusa w tym badziewiu, nie polecam.



Ocena 0/10
Cena ok 5 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)