piątek, 8 lutego 2013

EVELINE- masło kakaowe- OPINIA

Kiedy zobaczyłam na półce jakoś nie mogłam się powstrzymać. No i tak wylądowało w koszyku. Napis nowość zobaczyłam dopiero w domu, żeby nie było ;)
Producent pisze:

NATURE LINE - MASŁO KAKAOWE + olej z avocado
Krem intensywnie pielęgnujący
witaminy A, E, F • filtry UVA/UVB
Rewitalizacja i blask skóry
Krem intensywnie pielęgnujący Masło kakaowe z olejem z avocado przeznaczony do codziennej pielęgnacji.
Bogactwo składników nawilżająco-pielęgnacyjnych sprawia, że skóra staje się wyjątkowo gładka i elastyczna. Zapewnia długotrwałe nawilżenie, niwelując szorstkość i łuszczenie naskórka. Lekka konsystencja i przyjemny, delikatny zapach dają wyjątkowe poczucie komfortu. Skóra pozostaje nawilżona i zregenerowana. Masło kakaowe przedłuża i podkreśla opaleniznę.

Dzass Tina pisze




DZIAŁANIE                                                                             

Jest to kosmetyk zapewniający nawilżenie. Skóra po nim jest aksamitna, miękka i dobrze odżywiona. Koloryt również ulega poprawie i jestem zadowolona z tego działania. Cieszę się gładką i piękną skóra na całym ciele. Eveline jeszcze mnie nigdy nie zawiodło, a to masełko jest bombowe. Chyba całkowicie zrezygnuję z balsamów na okres zimowy, bo to cudeńko całkowicie mi wystarcza.
SKUTECZNOŚĆ                                                                       

Jego nawilżenie trwa naprawdę bardzo długo, z czego się bardzo cieszę bo w okresie zimowym ciężko o prawidłową pielegnacje nawilżająca, gdzie skóra wyraźnie niektóre kosmetyki ignoruje. Skóra na pięt na kolanach pozostała piękna przez 24 godziny, co jest u mnie cudem.(sprawdzałam na kolanach po tym czasie czy były białe- nie były, skóra dalej miękka) Lol bym napisała w języku inter :D

DELIKATNOŚĆ                                                                          

Jest to masełko, które otula nas swoim delikatnym filmem, nie powodując podrażnień.
 
KONSYSTENCJA                                                                        

Krem jest tak delikatny, cudownie sie rozprowadza i szybko się wchłania. Od razu widać że skóra zaczyna być mięciutka i przyjemna w dotyku.


ZAPACH                                                                                                                
 
Piękny. Zaraz po nałożeniu czuć czekoladę, delikatną, nie inwazyjną. Kiedy się wchłonie zmienia aromat na pieknie kremowy, coś jak pistacja w kremie śmietanowym. Apetyczny, mniam. Utrzymuję sie w miarę długo.

OPAKOWANIE                                                                          
Odkręcane- bardzo wygodne. Mozna wybrać wszystko bez zbędnych czynności nożyczkowo-nożowych. Ładna szta graficzna, czytelny skład i opis działania.

MOJE UWAGI                                                                           

Masło podbiło moje serducho. Ma fantastyczne działanie. A jeszcze jak się sprawdza przy masażu. Mmmm :P A jak pachnie :) Zakochałam się normalnie...


Ocena 10/10
cena ok9 zł/ 210 ml

Kupię ponownie? TAK




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)