sobota, 9 lutego 2013

Dento Fresh Junior- Opinia

Używacie płynów do płukania ust? Ja używam, nie codziennie, ale zawsze kiedy mi się wspomni ;) Kiedy dostałam Dento Fresh do testowania dla mojej córki, bardzo się ucieszyłam, bo twierdzę, że już od małego niech się przyzwyczaja. Trochę się bałam, że nie będzie chciała, ale moje obawy były bezpodstawne, bo dziecko po raz kolejny postanowiło zaskoczyć swą matkę. Pomimo iż coraz częściej wspomina, kiedy będą jej wylatywać zęby to ja walczę jak lew aby mleczaki były w stanie co najmniej w stanie zadowalającym.

Producent pisze
DentoFresh to płukanka do ust dla dorosłych i dzieci powyżej 6. roku życia
Zawiera naturalne olejki eteryczne:
    miętowy,
    tymiankowy,
    eukaliptusowy,
    szałwiowy
i ich składniki:
    eukaliptol,
    tymol,
    mentol.
Odpowiednia kompozycja olejków eterycznych zapewnia przywrócenie prawidłowej flory bakteryjnej i niweluje stany zapalne w jamie ustnej.
Eukaliptol, tymol oraz fluorek sodu hamują odkładanie się płytki nazębnej.
Olejek szałwiowy hamuje krwawienie z dziąseł.
Fluorek sodu i ksylitol chronią zęby przed próchnicą.


Dzass Tina pisze


DZIAŁANIE                                                                             


Z całą pewnością mogę stwierdzić, że płyn jest doskonałym uzupełnieniem codziennej pielęgnacji. Gdzie szczoteczka nie może, tam on może. Delikatnie „odkaża” buźkę pozostawiając ją świeżą i czystszą.

SKUTECZNOŚĆ                                                                       

Tutaj mogę przetoczyć jeden fragment z życia Ni- ból zęba. Nagły, mocny i głośny. Mimo że dentysta „podleczył” dziurkę to jednak dała o sobie znać. Ja w panice, co by dziecięciu szybko ulżyć zarządziłam mycie zęba, środek przeciwbólowy i płukanke Dento. Powiem że po 5 minutach dziecko znów było głośne i zadowolone.
DELIKATNOŚĆ                                                                          
Składniki są bardzo naturalne i nie wysuszają. Ma mocny smak, z nutą mięty. Małej nieco przeszkadza, ale popłukujemy wodą. Jest o wiele łagodniejszy niż zwykłe płyny i jest stworzony z myślą o dzieciach. Zdrowe ząbki są bardzo ważne i nawet mleczaki powinny być zadbane.
 
OPAKOWANIE                                                                          

Przezroczyste z ładną szatą graficzną, a w środku modny miętowy płyn. Ma poręczną miarkę, dzięki której wiem ile płynu polać mojej córce.

MOJE UWAGI                                                                           

Bardzo naturalny skład oraz skutecznośc działania przekonały mnie do tego produktu. Moim zdaniem jest świetny i dla dużych i dla małych. Polecam, spróbujcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)