wtorek, 12 lutego 2013

Specjalistyczny płyn do higieny intymnej FRESH POTRZEBA ODŚWIEŻENIA, UPŁAWY- Opinia





Producent pisze:

AA Intymna PRO

Płyn do higieny intymnej zawiera substancje o działaniu silnie odświeżającym oraz przeciwbakteryjnym i przeciwgrzybiczym.

Pojemność: 200 ml 
Receptura płynu zawiera czynnik aktywnie odświeżający, który neutralizuje niepożądane zapachy oraz hamuje rozwój
  bakterii odpowiedzialnych za ich powstawanie, dając uczucie długotrwałej świeżości przez cały dzień. Dzięki formule o pH 4 z naturalnym kwasem mlekowym i betainą płyn utrzymuje odpowiednią równowagę mikrobiologiczną miejsc intymnych, zmniejszając ryzyko infekcji i zapobiegając wysuszaniu śluzówki. Witamina A i D-pantenol wykazują działanie regenerujące i łagodzą podrażnienia.


Dzass Tina pisze

DELIKATNOŚĆ                                                                          

Delikatnej skóry okolic intymnej nie podrażnia i nie uczula. Jest delikatny.

DZIAŁANIE                                                                       

W zasadzie nie wiem jak mam go określić. Z cała pewnością jest odświeżający. Używając go miałam poczucie czystości, jednak jakoś nie zadziałał osłonowo , bo mimo jego używania miałam przez kilka dni tam problem, prawdopodobnie uczulenie, bądź zmiany hormonalne i pomógł mi Biały Jeleń. Kupując ten kosmetyk wiązałam z nim wielkie nadzieje, że to ten jedyny będzie forever... No i własnie tym incydentem troche zraził mnie do siebie. Ale jego podstawowe zadanie - Fresh- spełnia w stu procentach.


 
KONSYSTENCJA                                                                        
Przezroczysty płyn jest może ciut za rzadki. Szybko się go zużywa, przynajmniej szybciej niż zauważyłam przy innych płynach. Po rozmasowaniu emulsja przyjmuje postac delikatnej pianki, którą łatwo się zmywa.

ZAPACH                                                                                                                
 
Ma nutę trawy cytrynowej, która rzeczywiście pozostawia TAM fresh. Podoba mi sie ten zapach i podoba mi się to uczucie.

OPAKOWANIE                                                                          
Z pompką jest najbardziej optymalne. Tylko nacisnąć i siup, nie trzeba się męczyć z odkrecaniem czy otwieraniem. Jest poręczne i ma odpowiednio dużo informacji o tym czego używamy. Pompka nie sprawia żadnych problemów i płynu wylatuje tyle ile potrzeba.
MOJE UWAGI                                                                           

Jak dla mnie trochę za drogi. Jakość trudno określić jako przesadnie wspaniałą i płyn mnie nie powalił. Myślę, że raczej poszukam tego, którego próbka mnie zachwyciła. A temu daję średnią tróję, bo wydaje się być słabo wydajny, średnio chroni przed "wirusami".
Ocena 5/10
cena ok 12 zł/ 200 ml



Kupię ponownie? NIE




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)