piątek, 8 marca 2013

Naturia body- Odżywczy Balsam do ciała- OPINIA

Dzięki współpracy z firmą Joanna otrzymała balsam Naturia- z oliwą z oliwek. Sama wybrałam właśnie ten ponieważ jest odżywczy. Dość sceptycznie podchodziłam do oliwek, bo kiedyś tam w zamierzchłych czasach naraziłam się na kosmetyk z tym składnikiem, który zwalił mnie z nóg- zapachem. Jeszcze mnie otrząsa jak o tym pomyślę.




DZIAŁANIE                                                                                           

Jest to produkt, który w stu procentach spełnia me oczekiwania. Po zastosowaniu skóra rzeczywiście jest dobrze odżywiona. Jest delikatna w dotyku a przy tym jędrna. Bardzo mi się podoba efekt jaki balsam wywołał. Po zastosowaniu na te najbardziej suche partie ( tam zawsze sprawdzam działanie kosmetyku) ciała, skóra nawet po kilku godzinach pozostała miękka i nawilżona.

KONSYTENCJA                                                                                           

Cóż moge napisać w tym temacie? Balsam jest gęsty, ale nie tak gęsty, aby się go nie dało wycisnąć. Po rozmasowaniu biały kosmetyk z dość zwartej konsystencji zmienia się w delikatne mleczko, które bardzo szybko się wciera, a jeszcze szybciej wchłania. W porównaniu z poprzednim balsamem, który opisywałam ten to niebo do ziemi. Niewiele go trzeba aby pokryć całe ciało, przez co jest bardzo wydajny.

ZAPACH                                                                                                           

To czego bałam się najbardziej, a nie ma czego. Jest śliczny.  Ma on zapach z nutą kwiatową, lekko „kremową” i nie ma tutaj żadnej woni odbiegającej od „ładnej” czy „naturalnej”. Ładnie eksponuje się na skórze i uprzyjemnia codzienną pielęgnację.

OPAKOWANIE                                                                                                     

Duża butla dostarcza dużo informacji o tym czego akurat mamy okazję używać. Szata graficzna przedstawia soczyste oliwki, całość jest w odcieniach zieleni. Masywne otwierane wieczko dobrze chroni zawartość, ale łatwo się otwiera. Butla jest lekko wyprofilowana, ale przez to, że jest duża przy moich małych dłoniach to i tak nie ułatwi mi trzymania. 

PODSUMOWUJĄC                                                                                                  

Jest to bardzo dobry kosmetyk. Podczas ciągłego stosowania problem mojej przesuszonej skóry znikł. Balsamuje się codziennie i ciszy mnie fakt, że utrzymuje nawilżenie tak długo, podczas gdy niektóre kosmetyki sobie z tym nie radzą. Duże opakowanie jest ogromna zaletą, a zapach zniewala. Polecam spróbować bo naprawdę warto.


Ocena 10/10
Cena ok 9zł/500ml

2 komentarze:

  1. uwielbiam balsamy joanny, tak intensywnie i pieknie pachna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)