środa, 24 kwietnia 2013

Bausch Lomb-Biotrue- płyn do pielęgnacji soczewek- OPINIA

 Płynów do soczewek jest cała masa. Do czynienia miałam raczej z takimi średniej klasy jak i bublami, ale również było kilka naprawdę tych dobrych. Ostatnim moim nabytkiem był płyn BioTrue i choć wcześniej go już używałam to jednak opisze go teraz.


Poznaj Biotrue™

Zainspirowani biologią oka naukowcy Bausch + Lomb przyczynili się do powstania płynu Biotrue™. Nowy Biotrue™ jest płynem do soczewek kontaktowych stworzonym, by działać jak Twoje oczy, ponieważ:
  • ma odczyn odpowiadający pH zdrowych łez
  • zapobiega denaturacji korzystnych dla oka białek zawartych we łzach
  • zawiera środek nawilżający będący naturalnym składnikiem filmu łzowego
Biotrue™ to innowacja w pielęgnacji soczewek inspirowana budową oka.
  • Biotrue™ zapewnia wyjątkową dezynfekcję, jakiej potrzebują zdrowe oczy dzięki optymalnemu zrównoważeniu dwóch środków dezyfekujących.
  • Ma odczyn dopasowany do pH zdrowych łez dzięki temu możliwe jest utrzymanie naturalnych warunków na powierzchni gałki ocznej
  • Zawiera środek nawilżający będący naturalnym składnikiem filmu łzowego Biotrue™ nawilża soczewki kontaktowe w taki sam sposób, w jaki utrzymywane jest nawilżenie oka – wykorzystując hialuronian (HA), środek nawilżający obecny w całym organizmie.
  • Zapobiega denaturacji dobroczynnych dla oka białek zawartych we łzach oraz usuwa szkodliwe osady białkowe


     
     Płyn dokładnie oczyszcza soczewki nie pozostawiając osadów, jest bardzo skuteczny. Soczewki pozostają cały dzień świeże, nie dają efektu suchego oka, a oczy są odprężone  i nie zmęczone. Czasem choć zdarzy mi się przysnąć nie mam problemu ze zdjęciem soczewek, a płyn jest tak delikatny, że czasem stosuję go do nawilżenia oka. Komfort noszenia jest mega .




    Ma dość miękką obudowę dzięki czemu bez problemu możemy wycisnąć odpowiednią ilość płynu.




     Na kartoniku jest wypisane bardzo dużo informacji, a sama buteleczka jest przezroczysta, co bardzo ułatwia stosowanie. Zamykający koreczek przytwierdzony jest do zakrętki i nie ma obaw, że gdzieś się zawieruszy. Sam desing jest bardzo prosty i ładny.

     
    Jest to jeden z lepszych płynów jaki przyszło mi stosować, jeśli nie najlepszy. Nie uczula, nie podrażnia, spełnia swoje zadania w 100 procentach. Zdecydowanie moge go polecić wszystkim soczewkowcom.

3 komentarze:

  1. płyn świetny, dobrze ze ja nie musze uzywac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten płyn, rzeczywiście jest dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam płynu do soczewek Biotrue, ale znam tę firmę, ponieważ mam z niej soczewki miesięczne Soflens 38 :). A jeśli chodzi o płyn do soczewek to korzystam również z produktu B&L - http://www.kontaktowe.pl/index.php?products=product&prod_id=6 Lubię płyny tej firmy, bo nie wysuszają moich soczewek i mogę ich bez problemu używać cały dzień ;).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)