wtorek, 16 kwietnia 2013

POst misz-masz

Ponieważ ostatnio brak mi znów aparatu, a bez niego testy jakoś nie widzą mi się, a słabe zdjęcia z telefonu nie satysfakcjonuja mnie tak bardzo, dziś mały misz masz z ostatniego tygodnia:

Od dzisiaj sprawdzam działanie :
Wiecie już że w cuda nie wierzę, ale temu produktowi
poświęcę dużo uwagi ;P




Co dzień raczę się
ponieważ mój stan paznokci woła o pomstę do nieba i muszę zregenerować całe dłonie. Uzywam więc teraz codziennie :
Wiem, zimą nie używałam nic, a teraz widzę efekt.


Ponieważ wykupili mi wszystkie wcierki Jantar, rozpoczynam przygodę z: 
zobaczymy jak woda brzozowa sprawdzi się na moim skalpie. O efektach na pewno przeczytacie.


Córcia dostała do testów nową płukankę o smaku gumy balonowej, o tym również niedługo poczytacie:


Teraz coś dla Was:



Możecie zgarnąć darmową maszynkę Xtreme3 TUTAJ



A ja się idę zastanawiać , skąd wziąć aparat.
Tymczasem MIŁEGO DNIA Kochani :*

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz :)