czwartek, 11 kwietnia 2013

Jak pozbyć się zmian alergicznych? Cutis Help- maść konopna- OPINIA

Miałam nic nie pisać o tej maści, bo stwierdziłam, ze o takiej próbce pewnie nie napiszę zbyt wiele. Jednak zainspirowało mnie jej działanie więc stąd specjalnie ten post. Mowa o maści konopnej na noc Egzema od Cutis Help. Dostałam ją dzięki akcji na FB. Więc zapraszam poniżej na małą opinię.

DzassTina Pisze:


 Moja twarz com jakiś czas reaguje alergicznie na jakiś kosmetyk. Prawdopodobnie jakaś kolorówka powoduje u mnie uczulenie na powiekach. Jeszcze nie doszłam, który to bubel, bo uczulenie pojawia się powoli. Są to swędzące krosty zmieniające się na zaczerwienioną,  suchą skórę, którą mogłabym rozdrapać. Ostatnio nawet wapno nie pomogło mi ich się pozbyć, jedynie powstrzymało dalszy rozwój.
Kremy również pozostały niewzruszone na mój problem, jedynie co to mogłam sobie popatrzeć na wstrętne powieki i ewentualnie sie po nich podrapać. Użyłam więc próbki, którą otrzymałam. Ku mojemu zdziwieniu już po pierwszym uzyciu poczułam wielką ulgę bo już  nic nie swędziało. Po trzech dniach, tak tak, dokładnie po trzech dniach zmiany skórne zniknęły! Nawet nie pomyślałam, że maść tak zadziała i nie zrobiłam zdjęć. Jestem zadowolona, że udało mi się otrzymać próbkę.

 

Producent pisze:

Skład:
Substancja biologicznie czynna: CANNABIS SATIVA OIL - naturalny olej konopny 17%.
Pozostałe składniki aktywne i podłoża: wit. E (octan tokoferolu), wyciąg z rumianku pospolitego, woda, lanolina, wazelina.


Wskazania:


  • Profilaktyka i schematy pielęgnacyjno-terapeutyczne dedykowane takim schorzeniom
    skóry jak:
  • atopowe zapalenie skóry (AZS)
  • kontaktowe zapalenie skóry
  • odsłoneczne zapalenie skóry
  • pokrzywka i innego rodzaju objawy alergii skórnej
  • pielegnacja skóry suchej lub narażonej na czynniki zakłócające funkcjonowanie płaszcza hydro-lipidowego (chlorowana woda, UV, ekstremalne warunki atmosferyczne).

Sposób użycia:

W ciągu dnia krem, na noc maść w zależności od indywidualnych potrzeb i/ lub zaleceń specjalisty; w przypadku skóry wymagającej szczególnej pielęgnacji maść można stosować również  w ciągu dnia. Zaleca się stosować 2-3 razy w ciągu doby o ile specjalista nie zaleci inaczej. Niewielką ilość preparatu należy rozprowadzić na dokładnie oczyszczoną skórę w miejscach wymagających pielęgnacji.

Działanie:


  • Łagodzi świąd
  • Wydłuża okres remisji (AZS-Atopowe Zapalenie Skóry)
  • Redukuje konstytucjonalną suchość  skóry i związane z tym konsekwencje (AZS)
  • Normalizuje TEWL (transepidermalna utrata wody) regenerując płaszcz hydro-lipidowy
  • Działa hamująco na mediatory stanu zapalnego
  • Działa silnie regenerująco, antybakteryjne i antyoksydacyjnie
  • Działa kojąco, zmniejszając napięcie skóry i podrażnienia
  • Uelastycznia i nawilża skórę.
Zapraszam na stronę, gdzie można zapoznać się z innymi produktami tej firmy: KLIK

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz :)