środa, 2 października 2013

Soczewki Acumed- OPINIA

Wiem, że czytacie u mnie na soczewkach. No kurcze, w końcu dla nas to ważna rzecz i warto o nich wiedzieć co nieco. Ale tym razem nie przychodzę z jakąś rewelacją. Wręcz przeciwnie, kolejnym bublem, który mi nie przypasował, więc lecę podzielić sie z Wami tą nowiną ;) Notka będzie krótka, bo i nie ma o czym pisać.



Soczewki Acumed 55 miesięczne są wyrobem Niemieckim. Poza fajnym opakowaniem- pudełeczkiem, które jest bardzo solidne, nie ma żadnych innych plusów.
Są przezroczyste, szalenie ciężko się je nakłada. Już po pierwszym dniu "lecą" z oka, broń Boże pracować w nich przy komputerze. Po kilku godzinach nie da się wytrzymać, a co najlepsze- w pewnych momentach mam wrażenie że źle widzę, tak tak, źle widzę. Normalnie mi się zamazuje wszystko. Jeszcze takie coś mi się nie zdarzyło. Ostrzegam. Pozbyłam sie jeszcze szybciej niż kupiłam.
Całuję


1 komentarz:

Dziękuję za komentarz :)