wtorek, 8 października 2013

TRIO olejowe-ETJA- olej arganowy, avokado, z pestek marchwii-OPINIA

Firma Etja przysłała mi do testowania oleje. Stuprocentowo organiczne maziajki bardzo polubiłam i towarzyszą mi w codziennej pielęgnacji mojego ciała. Mowa tutaj o leju z pestek marchwi, avokado oraz arganowym.














Olejek arganowy świetnie nawilża i wygładza skórę. Delikatnie wygładza zmarszczki i znakomicie u mnie się sprawdza zamiast kremu. Nawet dobrze się wchłania jak na olejek. Pojemność 50 ml całkowicie wystarcza na bardzo długo, a samych właściwości oleju arganowego chyba nie musze Wam przytaczać, ponieważ jest go ostatnio bardzo dużo wszędzie. Używam go głównie do pielęgnacji ciała, jednak doskonale sprawdza się jako baza pod masaż czy też dodany do kąpieli nawilża nam skórę. Płynne złoto maroka ma delikatny zapach orzechów, które chętnie bym schrupała.Etja zadbała aby olejek powstał z ekologicznej uprawy.






Pomarańczowa barwa tego dziwnego olejku mnie zaskoczyła nieco. Ma on bardziej luźną konsystencję, niż znane mi do tej pory oleje. Jest bogaty w batakaroten, zawiera Wit A,B,C,E i F minerały i kwasy tłuszczowe. Dobrze nawilża skórę, daje jej złoty odcień, regeneruje- toteż polecany jest w leczeniu łuszczycę oparzen i blizn. Mi najbardziej przypadł do gustu ładny kolorek skóry po nałożeniu oleju oraz to że jest fajnie nawilżona. Podwójne działanie sprawia, że stosuję zamiast kremu na dzień (argan bardziej wieczorowo). Dodatkowy plusik za działanie anty UV.














Bomba witaminowa dla naszej urody to olej Avokado. Zawiera witaminki A,B,D,E,H,K,PP, aminokwasy i NNKT. Idealnie nadaje się do odzywiania oraz wygładzania. Ma zwartą, oleistą konsystencję i z opisanych olejów wchłania się najwolniej. Doskonale nadaje się jako baza do masażu czy też do odżywczej kąpieli.


Wszystkie olejki świetnie też nadają się do olejowania włosów, jako mieszanka, czy też każdy osobno, zależy od naszych włosów. Napewno sprawiają, że są one błyszczące i bardzo odżywione. swietnie się zmywają, i nie powodują u mnie efektu tłustych włosów.
Etja zadbała o bardzo wysoką jakość swoich produktów, są zimnotłoczone, z Bio-uprawy. Mamy pewność, że olejki są najwyżeszej klasy. Bardzo je lubię i nie wyobrażam sobie cosdzienności bez nich. Są tak wielowymiarowe, że chyba więcej pisać nie będę. Doczepić się do niczego nie mogę. Dziękuję firmie Etja za zaufanie, a Was moi drodzy zapraszam na ich stronę TUTAJ, może się na coś pokusicie :)
Całuję

2 komentarze:

  1. Kupiłam dwa - avocado i macadamia. Marchewkowy mam z innej firmy i z tego co wiem ma przeznaczenie też lekko zarumieniania twarzy :) także polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam, że oleju z marchwi nie można stosować solo, jak to jest?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)