piątek, 30 maja 2014

My wish, our list nr 2- urodzinowo

Widzę, że poprzedni post o tej tematyce ma bardzo duża liczbę wyświetleń, to postanowiłam, tak przy urodzinach walnąć se drugą listę moich, naszych życzeń, tych małych i dużych spełnialnych i niespełnialnych, ehhh. No to jedziem.


http://modne-wnetrza.com
Już niedługo będzie mi trzeba zabrać się za szpachle, pędzle, gipsy i inne dziwne rzeczy, ponieważ w moje posiadanie wpadnie własne M :) Nawet nie wiecie, co to dla mnie znaczy, jestem ogromnie przeszczęśliwa ale i strasznie się martwię jak finansowo sobie dam radę, przecież z moją najniższą krajową i córką na utrzymaniu już jest mi cholernie ciężko. Niestety w totka nie wygrałam, może w Rmfce mi się uda ;)
Tak więc marzy mi się taki salon. I ogromny telewizor i takie kulki pod sufitem....


antyweb.pl
Tablet. Przydałby mi się, jakikolwiek. Znacznie ułatwił by mi działanie, organizację i wszystko....Mejbi kiedyś...


www.sonymobile.com
Mój Samsung czteroletni czasem już ledwo co chodzi. Jest nie do zajechania, wiem, nawet kąpiel z młoda przetrwał, upadki, inne dziwne rzeczy i czasem mu się odklej pod kopułką niestety. Zastanawiam się nad telefonem, który będzie miał porządny aparat i dostęp do netu. Który będzie dzwonił .... i to chyba wszystko. Na razie jednak muszę mozolnie oszczędzać, tylko jak to zrobić jak nie ma z czego...



smyk.pl
Kudłata marzy o rolkach, a ja marzę by spełnić to pragnienie. Najważniejsze jest szczęście mojej córki. Może nam się uda...

A dla mojego kochanego, nowa praca... Teraz niestety jest bezrobotny... Kocham Cie mój kraju :)))



A teraz kochani, w dniu moich 18 tych urodzin po raz trzynasty,( Dzizass ale ja stara jestem, któ by pomyślał, że dożyję), życzcie mi, aby szczęście i miłość mnie nie opuszczała, ze wszystkim innym sobie jakoś poradzę. Albo tej wygranej w Rmfce ;P


Buziaki

2 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego ! :) Oby spełniły się nie tylko marzenia z whishlisty ale i wiele więcej, tych z głębi serca ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)