środa, 31 października 2012

Lirene- intensywny krem modelujący brzuch i talię- opinia

Działanie jest określone jako skuteczna redukcja cellulitu i modelowanie talii i brzucha. Mimo smarowania codziennie nie zauważyłam jakiś cudów nie wiadomo skąd. Jako że przestałam wierzyć w antycellulity to uważam że najlepszy jest peeling z kawy. Chyba już więcej nikt nie przekona mnie do kupowania tego typu produktów. Krem ma natomiast działanie nawilżające i wygładza lekko skórę.
Konsystencja pomarańczowego lekkiego kremu, który dość łatwo się wchłania pozostawiając na skórze delikatny film nawilżający, bardzo mi się podoba Ogólnie miło się go używa.
Opakowanie w formie tuby jest poręczne zatrzaskuje się łatwo, łatwo wyciska się kosmetyk. Ładny pomarańczowy kolor, jak i stylistyka kremu. Brawo dla producenta za kawał dobrej roboty przy opakowaniu. Pojemność 150 ml jest w miarę wydajna.
Zapach nie przypomina w niczym mentolowe cuda na patyku a jest lekko cytrusowy, przyjemny. Po posmarowaniu utrzymuje się na skórze.
Ocena 5/10
Cena ok 20 zł
Kupię ponownie? Nie




Wg. Producenta
INTENSYWNY KREM MODELUJĄCY BRZUCH I TALIĘ
Intensywny krem modelujący brzuch i talię to skuteczny preparat w walce z cellulitem.
Zawarty kompleks CellActive® Shape przyspiesza degradację tłuszczu w tkankach,
skutecznie redukując cellulit. Olej migdałowy posiada właściwości natłuszczające,
zmiękczające i wygładzające. Guarana – usuwa zbędne produkty przemiany materii,
stymuluje proces spalania tłuszczu w skórze oraz ogranicza proces jego powstawania.
Poj.: 150 ml


2 komentarze:

  1. Przeczytałam Twój wpis i na pewno nie kupię, chociaż zastanawiałam się już nad tym preparatem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już w cuda antycellulitowe nie wierzę. Szkoda mi na to kasy, lepiej pomęczyć ciało własnym peelingiem z kawy i masażami tych "zarażonych miejsc".

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)