środa, 31 października 2012

Oceanic- AA Expresso Slim- Ujędrniające serum do biustu-opinia



 Do góry pierwsi :) Każda matka piersią karmiąca wie, co znaczy obwis cycaty, zwłaszcza jak już dziecięcie ssać przestanie by innym radościom podniebienia się udawać. Ja karmiłam dwa lata i efekty stety niestety widać. Staniki dzielnie unosza pierś do góry, choć nie jest jeszcze aż tak źle. Do pomocy mam jeszcze ćwiczenia,zimny prysznic (brr teraz nie używam bo zmarzluch ze mnie) jak i taki oto specyfik pod nazwą serum do biustu.
Serum ma być takim żelikiem do masażu piersi. No raczej inaczej się tego nie da zrobić, więc pieszczę się codziennie w zakamarku łazienki, co by mnie reszta domowników o czyny niecne nie posądziła. Działania tak mocnego nie zauważyłam, może się troche skóra ujędrniła. Nie moge stwierdzic napewno czy to od żelu, bo przecież i prysznic i ćwiczenia. Ale serum jest miłym wspomaganiem i bodźcem do tego aby badać donice antyguzowo. Niezły pretekst aby dobrze się chronić. Dobrze nawilża skórę i jest milutka w dotyku :)
Kosmetyk ma formę przezroczystego żelu, łatwo się rozsmarowuje  by pod wpływem dotyku zmienić swą postać w wodnistą i szybko zniknąć w skórze.Zimny jest. Wchłania się błyskawicznie i nie pozostaje na skórze.
Opakowanie ma formę tuby, łatwo się otwiera, szybko sie wyciska. Szata graficzna jest idealna, czytelne opisy sa zrozumiałe. Produkt jest wydajny i wystarcza na dosyć długo.
Serum ma w swoim zapachu nutę leciutko mentolową z dużą przewaga zapachu kawy. Na skórze nie pozostaje długo, jak i sam kosmetyk. Jest przyjemne "w wąchaniu" i nie przeszkadza wogóle.
Ogólnie fajny kosmetyk...Taki motywujący. Używaj mnie a bedziesz nie tylko piękna, ale i zdrowa :)Za taką cenę można spróbować..
Ocena 8/10
Cena 11-14zł / 100ml
Czy kupię ponownie? Może.

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz :)