czwartek, 3 kwietnia 2014

Krem BB-Rimell, 9w1-Opinia




Kremy BB możemy teraz już spotkać wszędzie. Każda firma ma w swojej ofercie coś z tego rodzaju, tylko ciężko wybrać. To mój drugi w historii krem BB, którego używam. Zaczynam się wprawiać w tym co o nich sądzić i czego oczekiwać. Chcecie wiedzieć jak sprawdziła się u mnie nowość od Rimella?








  1.  zmniejsza widoczność porów
  2. wyrównuje koloryt skóry
  3. matuje
  4. hamuje wydzielanie sebum
  5. wygładza skórę
  6. łagodzi podrażnienia
  7. minimalizuje cienie pod oczami 
  8. zapobiega powstawaniu przebarwień
  9. zapewnia ochronę przez cały dzień
Według opakowania :)


 BB krem Rimella ma bardzo rzadką konsystencję. Bardzo rzadką.... Wręcz jak woda....Trochę się wylewa a mnie to wkurza.

 Mój kolor -MEDIUM może trochę przerażać tym, że jest pomarańczowy, ale po dokładnym roztarciu na skórze dobrze się stapia z kolorytem mojej cery. W zasadzie BB sa tak skonstruowane, że mniej kryją to też się lepiej stapiają.  Nie zostawia zatem żadnych smug, przebarwień czy innych tego typu śmieci.
Mogę powiedzieć, że go lubię. Dobrze się nakłada, twarz ładnie wygląda, naturalnie, nie jest pomarańczowa(wiem powtarzam się). Skóra jest nawilżona i nie robi mi focha w postaci suchych skórek czy coś. Pewnie przez to że jest z formuła Oil free, dzięki czemu nie wysusza mi skóry. BB dobrze sie trzyma przez dłuższy czas i jest o niebo lepszy od swojego poprzednika z Evelinu.
Ładnie, delikatnie matowi cerę, jednolici kolor, nie uwidacznia żadnych defektów i nie zapycha. Jest lekki i przyjemny. Stosuję go teraz coraz częściej, zmieniając swój zestaw kosmetyków z zimowego na wiosenny.
Mojej skórze widocznie się to podoba. Zdaję sobię sprawę, że wielu z Was może nie podpasować ten krem. Mój ryjeczek woli mniejsze krycie i mniejsze matowienie, a co za tym idzie lżejsze podkłady itp.  Biorąc pod uwagę ile kremów BB wyrasta jak po deszczu to pewnie jest to nie ostatni BB którego używam, dopiero się rozkręcam w dziedzinie :)




Cena ok 30 zł/30 ml


Lubicie BB??Co polecicie?? 




2 komentarze:

  1. Szczerze mówiąc nie przepadam za kremami BB, zatykają mi pory . Wolę użyć po prostu bazę pod makijaż :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemna i pozytywna strona. Napewno
    jeszcze tutaj wpadnę! Pozdrawiam

    My webpage; marketing internetowy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)